Ulkomaalainen yritys ja ulkomaalaiset tuotteet voivat niittää mainetta Suomessakin ja Apple tuntuu olevan yksi tällaisista yrityksistä. Applen tuotteet ovat nimittäin erityisen suosittuja suomalaisten kuluttajien keskuudessa ja niihin liitetään meillä jopa tietynlaista statussymboliikkaa. Apple pärjää hyvin myös pelialalla, jossa kilpailu on erityisen kovaa. Toisaalta Applen tuotteet ovat myös melko kalliita, joten moni epäröi niiden ostamista uutena. Löydät tästä artikkelista vinkkejä suosittujen ja arvostettujen Applen tuotteiden ostamiseksi turvallisesti käytettyinä alan ammattilaiselta.
Applen tuotteita turvallisesti käytettyinä
Mresell on oivallinen verkkokauppa, jos haluat ostaa Applen tuotteita turvallisesti käytettyinä. Se tarjoaa myymilleen tuotteille 12 kuukauden takuun eli et osta sikaa säkissä, etkä ole vaarassa joutua huijatuksi, kuten yksityishenkilöiden välisessä kaupassa saattaa helposti käydä, kun kauppakanavana on esimerkiksi tori.fi tai Facebookin kirppikset. Osta esimerkiksi käytetty iphone turvallisesti Mreselliltä. Näin saat käyttöösi laadukkaan laitteen 12 kuukauden takuulla maksamatta silti laitteesta uuden laitteen täyttä hintaa.
Miksi suomalaiset kuluttajat suosivat Applen tuotteita?
Applen tuotteita pidetään yleisesti helppokäyttöisinä ja niiden tietoturva vakuuttaa. Niihin liitetään myös tietynlaista statussymboliikkaa ja niiden muotokieli miellyttää monia. Monen mielestä Applen tuotteet myös kestävät kovassakin käytössä kauemmin kuin monen kilpailijan vastaavat tuotteet. Tämä onkin yksi hyvä syy hankkia Applen tuotteita käytettyinä luotettavalta taholta. Jo pelkästään Applen yksinkertainen mutta tyylikäs legendaarinen logo huokuu statusta ja tyylikkyyttä.
Apple aloittaa statukseen liittyvien mielikuvien luomisen jo tuotteiden pakkauksista. Pakkaukset ovat upean näköisiä ja tuotteet on pakattu niihin erityisen hyvin. Monen mielestä Applen pakkauksen avaamiseen liittyykin tietynlaista joululahjapakettifiilistä, johon kovin moni muu alan toimija ei pakkauksillaan yllä. Applen paketit ovat muuten yllättävän usein juuri niitä, jotka kuluttajat säästävät mahdollista myöhempää käyttöä varten. Applen tuotepaketteja kehtaa myös esitellä jopa avohyllyissä, sillä niiden koruton yksinkertaisuus iskee suomalaisen kuluttajan visuaaliseen silmään. Voidaankin sanoa, että Apple on onnistunut erityisen hyvin tuotteidensa brändäämisessä ja että sen tyyli puree erityisen hyvin skandinaavisiin asiakkaisiin.